بازسازی پنجره UPVC

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

بازسازی پنجره  UPVC

در بازسازی پنجره UPVC از پروفیل لبه دار استفاده می شود و پنجره های قدیمی کاملا از داخل خانه پوشانده می شود، به خصوص در مواردی که چارچوب پنجره قدیمی از پنجره آهنی باشد.

پنجره بازسازی شامل ویژگی هایی از قبیل ضخامت دیواره های خارجی استاندارد و لاستیک های درزبندی کانال مخصوص و تعبیه شده برای تخلیه آب باران است.

این نوع پنجره امکان نصب زهوارهای شیشه برای ضخامت های 4 و 20 و 24 و 32 میلیمتر برای عایق بندی بهینه، صدا و گرد و خاک را دارد.

بازسازی پنجره UPVC با پروفیل مرغوب شما را از سرویس های دوره ای و رنگ کاری بی نیاز می کند، دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد.

این نوع پنجره در رنگ های مختلف به صورت پوشش لمینیت با نصب تمامی یراق آلات استاندارد یک جهت بازشو، دوجهت بازشو و فولکس واگنی اجرا می شود.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

پروفیل بازسازی پنجره UPVC

بازسازی پنجره UPVC با پروفیل بازسازی  است که نمونه تقویت شده پروفیل های معمولی است و از مزایای آن می توان به عایق بندی بالاو مناسب اشاره کرد.

تفاوت این نوع پروفیل با پروفیل های دوجداره معمولی وجود یک لبه 4 سانتی متری اضافی است که فریم پنجره قبلی را به طور کامل بپوشاند.

اگر قصد تعویض پنجره UPVC یا بازسازی دارید برای محیط هایی با حرارت بالا یا فضاهایی با سر و صدای زیاد از پروفیل های بازسازی به جای پروفیل های معمولی استفاده می کنند.

برای نصب پنجره دوجداره، حتما باید افراد متخصص و حرفه ای را برای بازبینی، اندازه گیری و بررسی قالب پنجره خبر کنید، چون نصب پروفیل بازسازی شرایطی خاص دارد.

یراق آلات و بازشو و همچنین قیدهای پنجره باید برش خورده شود و در مرحله آخر پروفیل بازسازی پنجره UPVC آماده شده روی فریم پنجره قبلی نصب شود.

تعویض پنجره دوجداره

فریم بازسازی پنجره دوجداره UPVC

فریم بازسازی پنجره UPVC برای تعویض پنجره در بیشتر موارد نیاز به تخریب و آهنکشی و آهنگری نیست.

در مواردی که سطح مقطع پروفیل های پنجره قدیمی شش سانت یا بالاتر باشد از فریم بازسازی و در مواردی که سطح مقطع پروفیل زیر شش سانت باشد از پروفیل ساش برای فریم پنجره های جدید استفاده می شود.

در تعویض پنجره ها شیشه ها، لنگه ها و سایر قیدهای عمودی و افقی پنجره های قدیمی با فرز بریده شده، فریم محیطی پنجره قبلی باقی می ماند.

پنجره UPVC جدید به فریم پیرامونی که در حقیقت همان کاربرد فریم انتظار  را دارد پیچ می شود و اگر سطح مقطع پنجره های قدیمی زیر6 سانتی متر باشد، توسط آهنکشی سطح مقطعی برای قرار گرفتن پنجره جدید با فریم نوسازی به وجود می آورند.

تعویض پنجره دوجداره

پروفیل قاب بازسازی پنجره UPVC

برای بازسازی خانه‌ های ساخته شده و تعویض پنجره‌ ها پروفیل قاب بازسازی پنجره UPVC و پروفیل نبشی قاب بازسازی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

پروفیل قاب بازسازی به عنوان عایق آب و هوا برای ساختمان به کار می رود و نیازی به خارج کردن قاب پنجره‌ های قبلی و تخریب دیوار نیست، چون پنجره قدیمی به طور کامل پوشیده می شود.

برای تعویض درب و پنجره قدیمی تنها کافی است از پروفیل قاب بازسازی پنجره UPVC  استفاده کنید، چون چارچوب قبلی باقی می ماند و درب و پنجره جدید بنا بر سلیقه شما روی فریم قبلی ساخته می شود.

این نوع پروفیل مزایای زیادی از جمله جلوگیری از هدر رفت گرما و سرما، عایق صدا، زیبایی و تنوع در رنگ و کاهش هزینه های مصرف انرژی دارد.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *