درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC در وسط بدون ستون هستند و موليونی در وسط پنجره قرار نمی گيرد.

در این حالت دو لنگه بازشوی پنجره در دو محور عمودی مقابل هم باز می شود، این مدل پنجره به سبب نوع بازشو در حالت بدون ستون فضای خوبی را برای شما ایجاد می کند.

نصب این مدل درب و پنجره دوجداره UPVC دارای محدودیت خاصی نیست و فقط باید حداقل دارای دو لنگه بازشو باشد؛ به طور کلی درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC هم می تواند با ستون مشترک میانی و هم بدون ستون میانی اجرا شود.

مکانیزم درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC به این شکل است که یکی از لنگه ها با استفاده از دستگیره باز شده و لنگه دیگری که فاقد دستگیره است با استفاده از چفت داخلی باز و بسته می شود.

در صورتی که فضای باز و بستن شما بسیار وسیع باشد، این سبک طراحی پنجره با پانل های جانبی به شما اجازه می دهد تا آنها را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

درب و پنجره فرانسوی

قیمت درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

پنجره های دولنگه فرانسوی از جنس یو پی وی سی با توجه به مزیت های فراوانی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

این نوع بازشو اختلاف زیادی با مدل های بازشوی دو حالته نداشته و برای حذف مولین میانی و فیکس آن روی قاب کمی به قیمت پنجره دوجداره يو پی وی سی فرانسوی اضافه می شود.

اگر شما می خواهید هر دو لنگه پنجره را باز بگذارید تا هوای مطلوب وارد خانه شود و هنگام نیاز هر دوی آنها یا یکی را ببندید، این نوع پنجره بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC ابعاد و اندازه یراق آلات مصرفی و هزینه نصب آن است که باید توسط کارشناسان محاسبه و اعلام شود.

پنجره دوجداره یو پی وی سی فرانسوی

مزایای درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

کیفیت بسیار بالای این مدل مزایای درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC است و هنگام بسته شدن تبادل انرژی با محیط خارجی به طور کامل قطع می شود.

این پنجره بسیار زیبا بوده، سبک کلاسیک و جذابی را به دکوراسیون داخلی خانه شما می بخشد.

با باز کردن هر دو لنگه پنجره منظره بیشتری در مقابل چشمانتان قرار خواهد گرفت.

نحوه باز و بسته شدن این پنجره خلاف جهت هم و به صورت جداگانه امکان پذیر است و شما به راحتی می توانید هر یک از لنگه های پنجره را باز و بسته کنید.

با نصب این پنجره در سالن پذیرایی می توانید یکی از لنگه ها را ثابت نگه داشته و از لنگه دیگر برای باز و بسته کردن پنجره استفاده کنید.

از مزایای درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC این است که در صورت بسته بودن، دیگر سر و صدا و آلودگی محیط بیرون شما را اذیت نخواهد کرد، چون عایق بندی یراق آلات آن بسیار مناسب است.

درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

نصب درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC

شیشه به عنوان یک بخش تزئینی، ارزان‌ ترین بخش درب و پنجره فرانسوی دوجداره UPVC و طراحی نواری ظریف روی سطح شیشه ‌ای به صورت سه بعدی نصب می ‌شود.

نصب این مدل درب و پنجره دوجداره UPVC در رنگ و بافت متنوع براق یا طرح دار چوبی  انجام می شود، مدل های درب که دارای پانل‌ های شیشه ‌ای هستند، بی نظیرند.

پانل‌ های شیشه ‌ای دارای ۳ پانل در عرض و ۵ پانل در ارتفاع یا برای درب‌ های باریک دارای ۲ پانل در عرض و ۵ پانل در ارتفاع است.

اگر نصب پنجره فرانسوی دوجداره UPVC به خوبی انجام شود، هنگام بسته شدن لنگه های پنجره هیچ گونه آلودگی یا سرمایی وارد فضای داخلی نخواهد شد.

استحکام و ایمنی پنجره فرانسوی موجب می شود در نماهای بیرونی آپارتمان ‌ها، ویلاها و ساختمان ‌های اداری و کافه ها و همچنین در گلخانه ها نصب شود.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت پنجره دوجداره و خرید اینترنتی پنجره دوجداره با شماره های دفتر کرج (مرکزی): 02632746871 همراه کرج: 09120593196  تهران: 02128425718 همراه: 09120591647 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان شرکت پنجره آفتاب بهره مند شوید.