شیشه دکوراتیو و تزئینی

شیشه دکوراتیو و تزئینی

شیشه دکوراتیو و تزئینی برای طراحی در دکوراسیون و جذابیت فضای داخلی و بیرونی خانه کاربرد دارد و قیمت شیشه دکوراتیو دوجداره برای طراحی نمای ساختمان مورد توجه طراحان و معماران قرار دارد.

این شیشه ها برای پنجره های زیبا در انواع  طرح ها و رنگ های سنتی و کلاسیک مختلفی با روش های متفاوتی تولید می شود.

این نوع شیشه رنگی که به نام لاکوبل شناخته شده است، با استفاده از مناسب ترین و بهترین رنگ های اروپایی تولید می شود و دارای چسبندگی، پوشش کامل، سختی و استحکام بالایی هستند.

انواع شیشه تزئینی شامل شیشه لمینت رنگی، شیشه چاپی یا اسپندرال، شیشه سندبلاست، شیشه مات، شیشه طرح شکسته و شیشه فوتولمینت می باشد.

با توجه به فضای مورد نظر می توان از انواع شیشه تزئینی استفاده کرد. در فضای حمام و سرویس بهداشتی از شیشه دکوراتیو برای درب کابینت و دیوار جداکننده به کار می رود تا این محیط را از حالت ساده خارج کند.

پروژه انجام شده شیشه دکوراتیو

پنجره دکوراتیو UPVC

رنگ شیشه دکوراتیو و تزئینی

رنگ شیشه دکوراتیو و تزئینی از تنوع و زیبایی فراوانی برخوردار است و قابلیت رنگ آمیزی روی شیشه دکوراتیو با ضخامت  4 تا 20 میلیمتر وجود دارد.

این شیشه قابلیت اجرای هرگونه طرح دلخواه و مورد نظر مشتری را دارد و می توان روی شیشه با چند رنگ مختلف این کار را انجام داد.

شیشه لاکوبل یا شیشه دکوراتیو و تزئینی رنگی بسیار شیک و مدرن بوده، برای خانه ها و فضاهای کوچک مناسب است تا رفلکس نور، موجب بزرگتر نشان دادن محیط و فضای داخلی خانه شود.

از شیشه دکوراتیو برای طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه هم می توان استفاده کرد. فضای بین کابینت ها می تواند بهترین گزینه برای کاربری این نوع شیشه دکوراتیو و تزئینی است.

رنگ این شیشه بر اساس سلیقه و فضای مورد نظر انتخاب می شود که می تواند به عنوان تابلوهای هنری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خودنمایی کنند.

شیشه دکوراتیو و تزئینی

کاربرد شیشه دکوراتیو و تزئینی

کاربرد شیشه دکوراتیو در نورگیرهای سقفی منزل فضا را جذاب تر کرده و ظاهر تکراری و خسته کننده را به فرم چشم نواز و زیبا تبدیل می کند.

برای پنجره های سقفی خانه در هر فضا، پاسیو، راه پله یا آشپزخانه کاربرد شیشه دکوراتیو این است که چهره ای متفاوت ایجاد می کند و یک عنصر جذاب خواهید داشت.

در دکوراسیون داخلی خانه عنصری مانند پنجره موجب می شود نور خورشید به داخل منزل بتابد، برای کم کردن میزان نور و مات شدن پنجره و کاهش دید داخل منزل می توان با استفاده از کاربرد شیشه محدودیت ایجاد کرد.

کاربرد این شیشه  علاوه بر تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی خانه، در طراحی نمای ساختمان هم تاثیرگذار است. به ویژه اگر در طراحی شیشه های تراس و بالکن استفاده شود.

از کاربرد این مدل شیشه می توان به طراحی مبلمان و تغییر در دکوراسیون داخلی منزل اشاره کرد. این نوع شیشه را می توان به عنوان سطح رویی میز غذاخوری، میز جلومبلی و میز بغل مبلی استفاده کرد.

شیشه دکوراتیو و تزئینی

شیشه دکوراتیو دوجداره

شیشه دکوراتیو دوجداره مجموعه ‌ای از پروفیل ‌های باریک آلومینیومی است که آن را در بین دو جداره شیشه قرار داده، در مدل، طرح‌ و نقش های گوناگون و زیبا با رنگ ‌های سفید و طلایی ارائه می کنند.

انواع طرح و اشکال ‌هندسی با سبک کلاسیک توسط شیشه دکوراتیو دوجداره به فضای مورد نظر زیبایی خاصی می دهد. پروفیل‌ ها در این نوع شیشه بین دوجداره قرار می گیرند تا مانع ورود گرد و غبار شود.

علاوه بر نظافت آسان شیشه دکوراتیو دوجداره می توان به کاهش تبادل حرارت در درزهای این نوع شیشه اشاره کرد که باعث کاهش هدر رفت انرژی خواهد شد.

شیشه دکوراتیو دوجداره در تولید و ساخت انواع مختلف پنجره و فضاهایی که معماری سنتی و کلاسیک تلفیق شده باشد، کاربرد دارد.

پنجره دکوراتیو

قیمت شیشه تزئینی

قیمت شیشه تزئینی براساس ابعاد، ضخامت و رنگ آن محاسبه می شود ولی با توجه به تنوع در تکنیک ساخت، محصولات و سبک های سنتی، کلاسیک و مدرن، ارائه لیست قیمت شیشه تزئینی ثابت نیست.

برای اطلاع از قیمت شیشه دکوراتیو و تزئینی با کارشناسان فروش پنجره آفتاب تماس بگیرید.