پنجره دوجداره بزرگ UPVC

ساخت پنجره دوجداره بزرگ

در ساخت پنجره دوجداره بزرگ UPVC بهتر است از پروفیل یو پی وی سی سنگین تر مثل ویستا بست یا هافمن، با ورق گالوانیزه ضخیم‌تر استفاده شود.

در ابعاد شیشه بزرگتر از ۳.۲۱*۲.۲۵ میتوان از شیشه های جام ویژه استفاده کرد.

بهتر است شیشه های پنجره های بزرگ شیشه سکوریت یا شیشه لمینت شود که خطر جانی نداشته باشد.

در ساختمان های نوساز، برای رعایت مقررات آتش نشانی، اولا باید ارتفاع بازشو،بیشتر از ۱۱۰ سانتی متر از کف تمام شده باشد، دوما ابعاد شیشه از ۱۵۰*۹۰ سانتی متر  نباید بیشتر باشد.

درغیر اینصورت باید از شیشه های لمینت مورد تایید استفاده کرد.

پنجره دوجداره بزرگ

طراحی پنجره دوجداره بزرگ

با اینکه پنجره‌ دوجداره بزرگ در طراحی ساختمان‌های امروزی بسیار پرکاربردند، اما فقط عملکرد با کیفیت آن‌ها در برابر اتلاف انرژی اهمیت ندارد.

شکل، طرح و مدل پنجره ها در نمای داخلی و بیرونی ساختمان بسیار تاثیرگذار است و براساس نیاز به نور، تهویه هوا و عایق صدا انتخاب می شوند.

پنجره يكی از آن عناصری است كه نور طبيعی را وارد محيط می كند و برای داشتن فضایی روشن و شفاف، استفاده از پنجره‌ دوجداره بزرگ گزینه خوبی است.

در خانه های کوچک برای زیبایی بیشتر و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می توان از پنجره بزرگ با انواع مدل های بازشو استفاده کرد.

با توجه به اینکه پنجره دوجداره عایق مناسبی برای جلوگیری از ورود صداهای مزاحم و مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد، شاید این تصور وجود دارد که در اندازه و ابعاد بزرگتر این ویژگی کمتر می شود.

پنجره دوجداره مشکی UPVC

مدل پنجره دوجداره بزرگ

انواع مدل های پنجره دوجداره بزرگ می تواند با صرفه جویی در مصرف انرژی به کاهش هزینه های مصرفی ساختمان کمک می کنند.

پنجره های دوجداره با جلوگیری از نفوذ آلودگی های صوتی، گرد و غبار و حشرات به داخل ساختمان محیطی امن و آرام را فراهم می سازند.

معمولا برای خانه های ویلایی از انواع مدل های پنجره دوجداره  بزرگ استفاده می شود تا فضای دلنشین تر و پر نورتری را ایجاد کنند.

بهترین مدل پنجره دوجداره بزرگ یا قدی برای اتاق خواب، پذیرایی یا نشیمن کاربرد دارد و بازشو کشویی یا ریلی برای آن مناسب است.

نه تنها دکوراسیون داخلی خانه شما زیبا و باشکوه می شود، بلکه انواع مدل پنجره دوجداره UPVC جایگزین‌های مقرون به صرفه برای صرفه جویی در انرژی و هزینه ‌های ساختمان هستند.

پنجره دوجداره بزرگ

طرح پنجره دوجداره بزرگ

شما می توانید با استفاده از تنوع طرح پنجره دوجداره بزرگ به شکل های مربع مستطیل چند ضلعی ظاهری زیبا و خاص به ساختمان خود بدهید.

استفاده از شیشه های رنگی می تواند ایده خوبی برای تغییر در طراحی و مدل پنجره باشد و با این کار تغییر نور و نوع انتشار آن را موجب می شوید.

در برخی فضاها استفاده از طرح پنجره دوجداره بزرگ ثابت می تواند نور بیشتر وارد خانه کند که این نوع پنجره فیکس بوده بدون یراق آلات است.

پنجره های دوجداره قدی در برخی فضاها دارای بازشو فولکس واگنی است یا به شکل دولنگه دو حالته یا سه حالته است که بستگی به نوع استفاده متفاوت انتخاب می شود.

انواع شیشه دوجداره یا سه جداره می تواند برای پنجره های بزرگ به کار رود که براساس کاربری پنجره باید انتخاب شود.

پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره بزرگ

عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره بزرگ و ارائه قیمت پنجره بر اساس ابعاد فرضی و ارائه قیمت متر مربعی پنجره می تواند اعلام شود.

شما برای محاسبه دقیق و تعیین قیمت پنجره دوجداره بهتر است ابعاد دقیق و نوع بازشو و همچنین یراق آلات را از کارشناسان شرکت پنجره آفتاب بخواهید.

قیمت پنجره دوجداره بزرگ برای کاربردهای مختلف ویلایی یا آپارتمان یا فضاهای تجاری و آموزشی براساس میزان مصرف پروفیل و هزینه نصب برآورد می شود.

طرح ها و مدل های متنوعی وجود دارد و شما می توانید با انتخاب رنگ های دلخواه یا رنگ چوب و همچنین شیشه دوجداره یا سه جداره پنجره مورد نظرتان را خریداری کنید.