پنجره سه جداره

پنجره سه جداره

پنجره سه جداره

پنجره سه جداره مانند پنجره دوجداره تولید می شود و تنها تفاوت آن در شیشه سه جداره و  زهوار سه جداره است.

یعنی اگر شما قصد تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC را دارید، می توانید هم از پنجره دوجداره استفاده کنید و هم پنجره سه جداره.

شیشه سه جداره از سه شیشه تک جداره به همراه دو اسپیسر تشکیل شده است که در فضای خالی که توسط اسپیسر ایجاد می شود، گاز آرگون برابر با فشار هوای بیرون، تزریق می شود.

معمولا پنجره سه جداره در نواحی که سرمای زیادی دارد استفاده می شود، شیشه سوم در پنجره سه جداره عایق بندی را افزایش می دهد.

عایق بندی حرارتی پنجره سه جداره نسبت به پنجره دوجداره بیشتر است. عایق بندی صوتی پنجره سه جداره در برابر پنجره دوجداره، عددی بین ۳ تا ۷ درصد بوده که توسط حواس انسان قابل تشخیص نیست.

در شیشه های سه جداره یا پنجره سه جداره تمام فرایند دوجداره کردن تکرار می شود و فقط به جای دو عدد شیشه، یک عدد شیشه به کار می رود.

بنابراین قیمت شیشه سه جداره تقریبا دو برابر قیمت شیشه دوجداره است با این تفاوت که هزینه یک جداره شیشه کسر خواهد شد.

نصب پنجره سه جداره

تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره

تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره در تعداد شیشه و به دنبال آن وزن بیشتر است، پنجره دوجداره دارای دو صفحه شیشه و سه جداره دارای سه  صفحه است.

بین شیشه ها گاز آرگون تزریق می شود، هر چه فرآیند دوجداره یا سه جداره کردن توسط ماشین آلات و بدون دخالت انسان انجام شود، عایق قوی تری خواهید داشت.

ضخامت معمول در شیشه های دوجداره 4 و 4 میلی متر که بین آن ها اسپیسر قرار می گیرد.

ضخامت معمول در شیشه های سه جداره 4 و 4 و 6 که در صورت جمع با اسپیسر ها عدد نهایی 24 می شود.

با پنجره های عایق، انرژی کمتری برای سرد یا گرم نگه داشتن خانه نیاز خواهید داشت و صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره است.

ابتدا کلاف مناسب برای پنجره سه جداره تهیه می‌ شود که توانایی جای دادن دو اسپیسر و سه شیشه را در خود دارد.

شیشه‌ ها در ریل خود قرار می‌ گیرند و کاملا فیت می‌ شوند و بعد با یک پمپ مکش قوی خلا بین شیشه‌ ها به وجود می‌ آید.

سپس با استفاده از گازی خنثی میان این شیشه‌ ها پر می‌ شود، اما در پنجره‌ دوجداره از شیشه‌ های وکیوم شده در کارخانه استفاده می شود.

تفاوت پنجره دوجداره و پنجره سه جداره

قیمت پنجره سه جداره

قیمت پنجره سه جداره شامل اسپیسر + ۲ عدد شیشه + گاز آرگون + اجرت دوجداره کردن شیشه + هزینه اسپیسر + هزینه شیشه سوم + گاز آرگون + اجرت اضافه کردن است.

قیمت پنجره سه جداره به دلیل میزان شیشه استفاده شده و مزایا و ویژگی های بیشتری که دارد، در مقایسه با پنجره دوجداره قیمت بالاتری دارد.

با توجه به پیچیدگی نصب پنجره سه جداره، بهتر است از نیروی مجرب و متخصص کمک بگیرید.

برای اطلاع از قیمت پنجره سه جداره بهتر است با کارشناسان و متخصصان پنجره آفتاب تماس بگیرید و از جزئیات قیمت این محصول مطلع شوید.

این نوع پنجره برای افزایش مقدار نور قابل رویتی که یک پنجره به داخل هدایت می ‌کند و گرمای حاصل از نور مستقیم خورشید را مسدود می ‌کند، نیز طراحی شده ‌اند.

قیمت پنجره سه جداره

خرید پنجره سه جداره

خرید پنجره سه جداره فرسایشی بیش از یک پنجره دوجداره ندارد ولی عملا وزنی بیش از پنجره‌های دوجداره دارد.

همین وزن زیاد می ‌تواند در کیفیت این نوع پنجره در زمان طولانی تأثیرگذار باشد.

هر چقدر وزن یک المان در ساختمان بالاتر رود، روش نصب آن و همچین پایدار کردن و با دوام کردن آن نیز سخت‌ تر خواهد بود.

پنجره های سه جداره از پنجره های آهنی سبک ترند و می توان آن ‌ها را یک جایگزین خوب برای پنجره‌های سنتی محسوب کرد.

برای خرید پنجره سه جداره توجه داشته باشید که این پنجره‌ ها برای خانه ‌های خیلی قدیمی مناسب نخواهند بود.

خانه‌ هایی که دیوارها و جدار پنجره‌ های آنها، افت سنگینی داشته است، گزینه مناسبی برای نصب این پنجره نیستند، زیرا کار گذاشتن و آب بندی آنها بسیار مشکل و گاهی امکان پذیر نیست.

اگر امنیت و عایق بندی صوتی برای شما مهم است می توانید با خرید پنجره سه جداره که امنیت آن در برابر عوامل خارجی بیشتر است، نیازتان را تامین کنید.

نصب پنجره سه جداره

نصب پنجره سه جداره

نصب پنجره سه جداره می‌ تواند مشکل ‌تر از نصب پنجره دوجداره باشد چون پنجره‌ های سه‌ جداره، پهن ‌تر و سنگین ‌تر هستند.

با توجه به اینکه چارچوب پنجره سه‌ جداره، پهن ‌تر است، نصب آن می ‌تواند کار سختی باشد و تنها باید توسط یک متخصص باتجربه انجام شود.

با استفاده از شیشه سه جداره، هدر رفت انرژی حرارت و برودت در ساختمان ها تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

عرض لنگه در بازشوی پنجره سه جداره دارای محدودیت است و وزن شیشه سه جداره نیز موجب افزایش بار مرده و اضافی ساختمان خواهد شد.

با توجه به عرض دیوارهای بیرونی، ممکن است تطبیق‌ هایی با دیوار داخلی لازم باشد، برای نصب پنجره سه جداره دیوار داخلی طوری ساخته می شود که پیش ‌آمدگی پنجره را به درون خانه هدایت کند.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت پنجره دوجداره و خرید اینترنتی پنجره دوجداره با شماره های دفتر کرج (مرکزی): 02632746871 همراه کرج: 09120593196  تهران: 02128425718 همراه: 09120591647 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان شرکت پنجره آفتاب بهره مند شوید.