پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC

پنجره دو جداره ثابت یو پی وی سی UPVC، معمولا در مکان هایی استفاده میشود که فقط نیاز به نورگیر داشته باشد. باید توجه کرد این پنجره ها در جایی استفاده شود که امکان تمیز کردن پنجره ها، از بیرون وجود داشته باشد.

در غیر اینصورت جهت تمیز کردن شیشه ها باید از پنجره دارای بازشو استفاده کرد.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC معمولا دارای یک یا دو  لنگه است که قابلیت باز شدن ندارد و برای مکان هایی که نیازی به باز شدن نیست، مناسب است.

این نوع پنجره بسیار پر کاربرد و مناسب بوده، چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمی شود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دوجداره در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.

از مزایای پنجره ثابت یو پی وی سی UPVC این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد می کند. به دلیل فیکس بودن، در برابر گرد و خاک، سرما و گرما عایق خوبی است.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC در ترکیب تک حالته نیز به کار می رود و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

در مدل های ترکیبی لنگه های ثابت که با پروفیل های یو پی وی سی به صورت پنجره ثابت کار شده و در پانل های پنجره از دیوایدرهای میله ای نیز استفاده می شود.

گاهی پنجره میانی ثابت بوده و دو پنجره تک حالته از دو طرف باز شو هستند که این طرح از پنجره دو جداره یو پی وی سی به سبب سادگی محبوبیت دارد.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت

هیچ یراق آلاتی در این مدل از پنجره استفاده نمی شود و به همین دلیل نسبت به سایر پنجره های دوجداره دارای قیمت مناسب تری است.

قیمت پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC مقرون به صرفه است و عایق مناسب در برابر گرما، سرما و آلودگی صوتی است.

این نوع پنجره در مقایسه با دیگر پنجره ها، میزان دید بالاتری دارد و در مقابل ورود گرد و غبار نیز عایق مناسبی محسوب می شود.

عدم پوسیدگی و امنیت بالا مزایایی هستند که علاوه بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت می تواند محبوبیت آن را افزایش دهد.

برای راه پله ها و راهروها و فضاهایی که نورگیر بوده و به صورت دیوار است یا گلخانه ها و آلاچیق های شیشه ای بسیار مناسب است.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC

کاربرد پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت

کاربرد پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی در ساخت آلاچیق بالکن و فضاهای گلخانه ای و پاسیو می باشد و به دلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی در پوشش سقف های آلاچیق و فضاهایی که علاوه برعایق رطوبت و گرما به نور کافی نیاز باشد کاربرد دارد.

در پروفیل مصرفی پنجره ثابت باید نهایت دقت صورت گیرد تا کاملا با زاویه ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد، چون در رگلاژ لنگه های متحرک بسیار تاثیر می گذارد.

در این نوع پنجره لنگه بازشو وجود ندارد و فقط از قاب استفاده می شود، پروفیل های قاب پنجره دوجداره ثابت به صورت چهار کلاف به هم جوش می شوند و شیشه دلخواه در آن تعبیه می شود.

پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی UPVC

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی ثابت

نصب پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی موجب می شود جریان هوایی صورت نگیرد، چون از هیچ طرفی باز نمی شوندو هیچ گونه دستگیره ای ندارد.

شما می توانید با نصب این نوع پنجره اتاق را روشن تر کرده و دید بیشتری به بیرون داشته باشید، همیشه و همه جا به تهویه هوا نیاز نیست.

در برخی فضاها فقط به روشنایی و نور احتیاج دارید، در چنین شرایطی بهترین انتخاب شما پنجره های ثابت یو پی وی سی هستند که نور کافی عبور می دهند، عایق بسیار مناسبی هستند و هزینه مناسبی هم دارند.

نصب پنجره دوجداره ثابت یو پی وی سی به علت اینکه باز نمی شوند، می توان در آنها از شیشه های بزرگتری نسبت به سایر پنجره ها استفاده کرد، وزن شیشه تنها روی چهار چوب بوده و مشکلات افتادگی را نخواهد داشت.