پنجره دوجداره لمینت

پنجره دوجداره مشکی UPVC

پنجره دوجداره مشکی UPVC

پنجره دوجداره مشکی UPVC براساس پروفیل به کار رفته است و پنجره دوجداره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه بر پایه رنگ سفید تولید می شود که سفیدی و شفافیت آن با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده متفاوت است.

رنگ های مورد استفاده در پنجره یو پی وی سی پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست هستند، پروفیل های لمینت رنگی نسبت به پروفیل های دیگر گران تر هستند.

این پروفیل های رنگی در برابر خراشیدگی و سائیدگی عدم ریزش و ترک خوردگی، مواد شوینده، تابش مستقیم خورشید و باران های اسیدی و گرما مقاوم هستند.

پنجره دوجداره مشکی
پنجره دوجداره مشکی

رنگ های پنجره های رنگی

قیمت پنجره دوجداره مشکی UPVC

هر رنگی را نمی ‌توان برای اجرا و تغییر رنگ پروفیل ‌های پنجره یو پی وی سی استفاده کرد، برای تغییر رنگ پنجره ‌ها قسمت خارجی ساختمان که در معرض باد و باران و نور خورشید و باران‌های اسیدی هستند، باید از رنگ بادوام و مقاوم استفاده کرد.

قیمت پنجره UPVC مشکی به صورت میانگین و بر اساس نوع پوشش یک طرف و دو طرف ارائه شده و توسط نرم افزار محاسبه می شود.

یکی از مزیت های پروفیل پنجره مشکی UPVC این است که با مغز رنگی تولید می شود و اگر خراش یا آسیبی ببیند محسوس نیست چون رنگ مغز پروفیل و روکش یکسان است.

تفاوت قیمت پنجره مشکی UPVC با انواع دیگر به دلیل نوع پروفیل است و ترکیب این پروفیل ها یا روکش های لمینت رنگی با شیشه های رنگی، زیبایی خاصی را به نمای ساختمان می بخشد.

پنجره دوجداره مشکی
پنجره دوجداره مشکی

مزیت پنجره دوجداره مشکی UPVC

پروفیل لمینت مخصوص پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزئینی و برجسته رنگی برای نماهای طرح چوب ساخته شده و علاوه بر زیبایی، دارای ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام هستند.

پنجره مشکی UPVC به راحتی نظافت می شود، جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

با استفاده از پنجره مشکی UPVC می توانید نمای بیرونی خانه را با رنگی متفاوت نسبت به نمای داخلی دیزاین کنید و مزیت این نوع پروفیل محسوب می شود.

برای استفاده از مزیت پنجره مشکی UPVC مانند پنجره UPVC لمینت از  کاربرد تک رو رنگ و دورو رنگ بهره ببرید.

پروفیل های لمینت تک رو، پروفیل UPVC سفید رنگ است و روکش لمینت تنها یک طرف پروفیل را می پوشاند.