تعویض پنجره قدیمی با دوجداره UPVC

تعویض پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره UPVC

تعویض پنجره قدیمی آهنی با پنجره دوجداره در تهران برای اغلب مشتریان همراه با مقایسه است، باید بدانید محاسبه قیمت پنجره UPVC بدون در نظر گرفتن شرایط  درخواست درست نیست.

همواره  تلورانس ۵۰ تا ۲۰۰ درصدی این قیمت را در سایت های مختلف می بینید که مقیاس خوبی برای مقایسه قیمت پنجره دوجداره و قیمت پنجره UPVC نیست، شما باید بودجه مورد نیاز خود را برای خرید این محصول در نظر بگیرید.

دلیل تفاوت قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در تهران را در پنجره ای با عرض و ارتفاع ۱ متر بررسی کنید تا مواردی را که باعث افزایش قیمت این محصول می شود بدانید.

مواردی مانند پنجره ثابت و بدون بازشو یا مدل های متفاوت بازشو، میزان پروفیل UPVC مورد استفاده، میزان شیشه دوجداره مورد استفاده روی قیمت پنجره تاثیرگذار هستند.

 

تعویض پنجره

 

تعویض پنجره آهنی با پنجره UPVC

قابلیت تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره UPVC یکی از مهمترین مزایاست و پنجره دوجداره غیر قابل اشتعال بوده، دارای دوام و استحکام بالایی است.

تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی بدون تخریب در کمترین زمان، با پنجره دوجداره یو پی وی سی امکان پذیر است.

پنجره آهنی ممکن است دارای چارچوب کناره ای سپری، فرانسوی، قوطی دو طرف زهوار، مکزیکی یا ترکیب آنها باشد.

پنجره قدیمی ممکن است بدون چارچوب یا دارای چارچوب آهن یا آلومینیوم باشد که در تمام حالات مورد نظر، امکان بازسازی و پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با جایگزینی پنجره UPVC است.

شرکت پنجره آفتاب برای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC از پروفیل مخصوص بازسازی شرکت های ویستا بست، وین تک و فربد استفاده می کند.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC دوجداره

نمونه-پروژه-تعویض-پنجره-دوجداره-UPVC

تعویض پنجره قدیمی با UPVC

برای تعویض پنجره قدیمی با UPVC بهتر است فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد ساختمانی نصب شود تا از مزایای فراوان پنجره دوجداره برخوردار شوید.

فریم پنجره قدیمی در چارچوب خود باقی می ماند و تمام اجزای داخلی آن جدا می شود تا پنجره UPVC بنا بر سلیقه شما برای پوشاندن فریم قبلی نصب می شود.

استفاده از پروفیل های بازسازی در تعویض پنجره قدیمی با UPVC نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فریم پنجره آهنی یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش قرار می دهد.

پنجره  یو پی وی سی به راحتی عایق شده و در زمان کوتاه و به آسانی نصب می شود.

در بیشتر موارد برای تعویض پنجره قدیمی از پروفیل با لبه ال شکل استفاده می شود که عایق خوبی یوده، فریم پنجره قدیمی را می پوشاند و باعث زیبایی بیشتر می شود.

تعویض پنجره

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

مزایای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره این است که عایق حرارتی بالا و کاهش هزینه های مربوط به سرمایش و گرمایش تا میزان ۴۰ درصد را موجب می شود.

عایق صوتی است و کاهش شدت صوت به میزان ۷۰ تا ۱۰۰ درصد از پنجره UPVC ثابت شده و همچنین عملکرد بسیار ساده و آسانی دارد.

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در مقایسه با زیبایی و تنوع طرح و مدل  آن قابل قبول است، برای هر نوع سبک معماری مناسب و شستشو و نگهداری آسانی دارد.

فریم باقی مانده در دیوار جایی است که پنجره دوجداره به آن پیچ می شود و هیچ تخریبی در ساختمان یا نما به جا نمی ماند، با صرف هزینه منطقی از تمام آلودگی های محیطی و ریز گرد ها راحت می شوید.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.