پنجره دوجداره هلالی قوس دار و مسجدی

پنجره هلال و قوس دار

پنجره دوجداره هلالی

پنجره دوجداره هلالی در سال های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و در انواع مختلف دسته بندی می شود؛ هلالی معمولی ویترینی و مسجدی که نمای ساختمان ها را زیباتر می کند.

پنجره دوجداره هلالی در نمای ساختمان های جدید یا مساجد که به صورت گنبدی ساخته می شوند‌ مورد استفاده قرار می گیرند و مزیت استفاده از این نوع پنجره  زیبایی دو چندان آنها نسبت به پنجره های معمولی است.

استفاده از این نوع پنجره ها در ساختمان های با نمای مدرن یا نمای سنتی کاربرد دارد و ساخت آنها توسط دستگاه های مخصوص و افراد متخصص انجام می شود و نسبت به پنجره های معمولی پروسه پیچیده تری دارد.

دستگاه ساخت هلال به صورت آبی یا آب و گلیسیرین است که با بالابردن درجه حرارت و آب و قرارگیری پروفیل داخل آن باعث نرم شدن پروفیل شده و با قرار گیری در شابلون های مخصوص اقدام به شکل گیری پروفیل می شود.

پس از آنکه پروفیل خنک شده و شکل گرفت آن را به فریم پنجره که از قبل ساخته شده جوش می دهند و سپس با استفاده از شابلون اقدام به تهیه شکل شیشه و ساخت آن می کنند.

پنجره هلال
پنجره دوجداره هلال وین تک
پنجره دوجداره هلال وین تک
پنجره هلال

پنجره هلال
پنجره هلال
پنجره هلال
پنجره هلال
پنجره هلال
پنجره دوجداره هلال
پنجره دوجداره گوشه گرد
پنجره دوجداره هلال
پنجره دوجداره هلال
پنجره هلال
پنجره هلال

پنجره قوس دار لمینت

پنجره قوس دار لمینت خم و زاویه دار نمایی لطیف، مدرن، سنتی، صنعتی و حتی مذهبی برای ساختمان ها ایجاد می کند و پروفیل ‌های متنوعی برای ارائه طرح‌ های مختلف  وجود دارد.

پنجره لمینت یو پی وی سی می تواند پاسخگوی سلیقه همه افراد باشد و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از تبادل سرما و گرما شود.

این نوع پنجره قابل اجرا در طرح‌ های مختلف هلالی قوس دار و اشکال غیر منظم ازنوع یو پى وى سى با دستگاه تمام اتوماتیک خم داده و ساخته می شود ولی پرهزینه است.

پنجره دوجداره هلالی قوس دار لمینت درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد، برای تعویض همان فرم و حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر می‌ شود.

روش دیگر برای تعویض پنجره این است که شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق شده درزیر آن پنجره عادى ساخته می شود که نسبت به قوسى هم قیمت مناسب تری دارد و هم بهترعایق می شود.

پنجره قوس دار هلال
پنجره قوس دار هلال

پنجره دوجداره هلالی لمینت

ساخت پنجره هلالی لمینت یو پی وی سی در ابعاد و اندازه دلخواه پس از بازدید و اندازه گیری دقیق توسط کارشناسان انجام خواهد شد که با رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت است.

پنجره دوجداره قوس دار باعث می شود علاوه بر زیبایی، نور بیشتری در اتاق و ساختمان داشته باشید و از این نوع پنجره برای طراحی درب بالکنی، درب ورودی مجتمع کاربرد دارد.

پنجره دوجداره هلالی لمینت را می توان با انواع مدل های پنجره تلفیق کرده و زیبایی و تهویه هوای مناسبی را برای ساختمان به وجود آورد.

این نوع پنجره نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده ندارد، در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد، بسیار مقاوم بوده و در مقابل رطوبت رنگ ردگی ندارد.

مزایای دیگر این نوع پنجره این است که با استفاده از شیشه دوجداره عایق صوتی تا 75% ، مقاوم در برابر آلودگی صوتی و همچنین عایق گرد و غبار می باشد.

پنجره هلال
پنجره هلال

پنجره هافمن هلالی

انواع پنجره هافمن هلالی UPVC با قوس منظم، قوس نامنظم، قوس سینوسی، قوس مسجدی و … به حالت حرارتی و با کیفیت و دقت بالا اجرا می شود.

در ساخت برج ها و مجتمع ها از پنجره های هلالی خم کمانی برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند.

پنجره هافمن هلالی برای معماری سنتی و مدرن مناسب است و می تواند جذابیت و زیبایی را به نمایش بگذارد.

پنجره های قوس دار بلند و بسیار بزرگ سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود.

پروفیل یو پی وی سی را با زاویه‌ مورد نیاز خم می کنند بدون آن که به نما، رنگ و ساختار پروفیل صدمه برسانند.

پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت پنجره هافمن هلالی به اشکال خم گوناگون و کاربردهای خاص وجود دارد.

دستگاه خم پروفیل UPVC در دو نوع حرارتی و روغن داغ تولید می شود.

اجرای خم پروفیل ها با حرارت نسبت به دستگاه های دیگر مزیت دارد، پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می کنند.

پنجره دوجداره هلال قوسی

قیمت پنجره دو جداره هلالی مسجدی

قیمت پنجره دو جداره هلالی مسجدی معمولا از پنجره های ساده بالاتر است، چون مراحل ساخت هلال و شیشه آن بسیار سخت و پیچیده است.

ساخت پنجره دو جداره هلالی مسجدی زمان بر بوده و نیاز به دستگاه و نیروی متخصص دارد که این موارد باعث افزایش قیمت پنجره هلالی می شود.

قیمت پنجره هلالی مسجدی براساس تعداد هلال های استفاده شده، بابت هر هلال یک قیمت معین اضافه می شود.

هلال ویترینی یا کرو نیز نسبت به هلال معمولی قیمت بالاتری دارد.

در هلال ویترینی شیشه نیز به همان مقدار هلال پنجره خم می شود و به همین دلیل هزینه خم شیشه نیز اضافه شده و معمولا نسبت به سایر پنجره های دوجداره قیمت بالاتری دارد.

پنجره دوجداره هلال UPVC مسجدی
پروفیل خم لمینت