پنجره بالکن UPVC

پنجره دوجداره بالکن

پنجره بالکن دوجداره UPVC 

برای داشتن نمای زیبا و جذاب در ساختمان و همچنین ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود گرد و خاک و صداهای مزاحم استفاده از پنجره بالکن UPVC طرفداران زیادی پیدا کرده است.

تراس یا بالکن فضای اضافی برای خانه شما ایجاد می کند و شما می توانید مطابق میلتان دکور آن را بچینید و فضای مناسبی برای استراحت داشته باشید.

پوشاندن یا بستن بالکن و تراس با پنجره دوجداره UPVC و شیشه برای شما فضاهایی با کاربری مختلف مانند اتاق، گلخانه، انباری و آشپزخانه ایجاد می کند.

برای این کار ابعاد و موقعیت لنگه بازشو را طوری در نظر بگیرید که برای نظافت شیشه های ثابت مشکلی نداشته باشید و عرض لنگه بازشو نیز با توجه به فضا باشد تا زمان باز شدن به دیوار برخورد نکند.

پنجره دوجداره بالکن

قیمت پنجره بالکن UPVC

قیمت پنجره بالکن براساس نوع شیشه و یراق ‌آلات استفاده شده در ساخت آن و همچنین ابعاد و اندازه و نوع باز شود متفاوت است و نیاز به محاسبه دارد.

عوامل متعددی روی قیمت شیشه های بالکن تأثیرگذار است، متراژ فضای مورد نظر شما برای نصب بسیار حائز اهمیت است.

پنجره بالکن‌ به دو صورت کشویی، لولایی یا با فریم آلومینیومی یا به‌ صورت فریم لس بدون فریم ساخته و اجرا می شوند که این عوامل هم روی قیمت نهایی تأثیرگذار است.

پنجره بالکن بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها محسوب می شود و معمولا شیشه آنها از جنس سکوریت است.

شما با دانستن ابعاد شیشه، رنگ، میزان ضخامت و یراق آلات می توانید قیمت پنجره بالکن UPVC را از شرکت پنجره آفتاب استعلام کرده، از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید.

پنجره دوجداره بالکن

 

نصب پنجره بالکن UPVC

نصب پنجره بالکن UPVC باید استاندارد و اصولی باشد، چون ابعاد این نوع پنجره بزرگ است و ممکن است در اثر وزش باد شدید و عوامل جوی آسیب ببیند.

یکی از موارد مهم در نصب این نوع پنجره پروفیل مصرفی و شیشه آن است که باید از جنس مرغوب تولید شود، گاهی شیشه سه جداره در این فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

با نصب پنجره بالکن UPVC از ورود و نفوذ باران و همچنین گرد و خاک و سرو صدای اضافی تا حدود زیادی جلوگیری خواهید کرد.

معمولا برای پنجره بالکن از شیشه بالکنی ریلی تاشو استفاده می شود و اگر به زیبایی نمای خانه اهمیت می دهید، از مدل های آکاردئونی استفاده کنید.

پنجره دوجداره خم

پنجره بالکنی دوجداره

پنجره بالکنی دوجداره دارای مزایای فراوانی هستند؛ شیشه های دوجداره در کاهش امواج بلند صوتی موثر بوده، ضخامت آنها باعث کاهش سر و صدا می ‌شود.

شیشه های چند لایه ایمنی بسیار بالایی دارند و همان طور که می دانید با شیشه های ضخیم و چند لایه، شفافیت و مقاومت بالاتری را تامین می کنید.

با نصب پنجره بالکنی دوجداره نه تنها موجب افزایش فضا و نور ورودی می شوید، بلکه انرژی مصرفی را کاهش خواهید داد.

پنجره بالکن به شکل تاشو یکی از مدرن ترین محصولات ساختمانی است، این نوع شیشه های تاشو به دلیل اینکه در یک سمت جمع می شوند، کاربری های متنوعی در خانه دارند.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *