تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره

تعمیر و رگلاژ پنجره  دوجداره UPVC که خوب باز و بسته نمی شوند یا اگر بسته می شود سرما و گرد و خاک و سر و صدا همچنان از داخل آن وارد منزل شما می شود، ضروری است.

صداگیری و رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC در تهران و  کرج با صداگیری و درزبندی توسط کارشناسان حرفه ای انجام می شود.

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره خراب و دارای ایراد عایق بندی  باید انجام شود تا از ورود سرما یا گرد و خاک و سرو صدای مزاحم محیط به منزل شما جلوگیری کند.

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره موجب سهولت باز و بسته شدن پنجره، رفع افتادگی و گیر لنگه بازشو درب و پنجره،عملکرد بدون ایراد یراق آلات می شود.

ترمیم لاستیک های عایق بندی پنجره و کیپ شدن کامل درب و پنجره نیز براساس تعمیر و رگلاژ درب و پنجره که توسط نیروی مجرب و آموزش دیده انجام می شود.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره UPVC

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره تهران و کرج

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره در تهران و کرج در صورت خرابی دستگیره و عدم کارکرد درست آن برای باز و بسته کردن درب یا پنجره UPVC است.

این مشکل یا مربوط به خود دستگیره است یا خرابی یراق آلات درب و پنجره باعث عدم کارکرد صحیح دستگیره شده که یا دستگیره درست نمی چرخد یا هرز شده است.

رگلاژ پنجره دوجداره UPVC تهران و کرج برای مواردی مانند خرابی و دفورمه شدن یا شکستگی لولاهای درب و پنجره UPVC کاربرد دارد.

شکستگی لولا با توجه به سنگینی لنگه بازشو درب یا پنجره بسیار خطرناک بوده و در مواردی باعث افتادن لنگه بازشو درب یا پنجره UPVC به پایین و شکستگی پنجره یا صدمه به افراد خانه می شود.

پنجره دوجداره در تهران

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره کشویی UPVC

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره کشویی یا ریلی UPVC از لحاظ بازشو با پنجره های لولایی تفاوت دارد، لنگه بازشوی پنجره توسط غلتک روی ریل حرکت می کند و عایق بندی پنجره حساس تر است.

پنجره دوجداره هافمن کشویی پنجره دوجداره ویستا بست کشویی و پنجره وین تک کشویی در دو نوع تک ریل و مونو ریل ساخته می شوند.

رگلاژ پنجره دوجداره UPVC