پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی بیشترین کاربرد را در مناطقی که دارای آلودگی هوا هستند، دارد، قیمت نصب و مزایای پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی مورد توجه است.

پنجره دوجداره قدرت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و آلودگی به داخل ساختمان را دارد و این نوع پنجره از درزبندی بسیار مقاوم برخوردار است.

با استفاده از بهترین پروفیل ها، پنجره دوجداره و یراق آلات با کیفیت و تمامی مراحل ساخت این پنجره ها در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند و هیچ محدودیتی ندارند.

ابعاد پنجره دوجداره UPVC معمولا بزرگ بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار دارند که همین نکته مزیتی برای نظافت آسان محسوب می شود.

نفوذ ناپذیری گرد و خاک در این پنجره از مدل های ثابت، تک حالته و دو حالته مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره دوجداره دارای عایق بندی بسیار خوبی است و از درزبندی و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت-پنجره-دوجداره-UPVC-سرویس-بهداشتی

مزایای پنجره دوجداره UPVC 

مزایای پنجره دوجداره UPVC در منزل، مقاومت بالا در برابر نفوذ گرد و غبار و آلودگی هوا و مقاومت در برابر هدر رفتن گرما و انرژی و همچنین نورگیری مناسب به شمار می روند.

برای استفاده از مزایای پنجره دوجداره UPVC توجه داشته باشید از پروفیل مستحکم و با کیفیت استفاده کنید. بهترین کیفیت ها را بشناسید و سپس اقدام به خرید پنجره کنید.

براساس محلی که سرویس بهداشتی یا حمام خانه قرار دارد، می توانید از انواع ثابت، یک حالته و یا دو حالته استفاده کرده، از مزایای پنجره دوجداره UPVC بهره ببرید.

از مزایای پنجره دوجداره UPVC می توان به مقاومت بسیار بالا برای صرفه جویی در مصرف انرژی و تاثیرگذاری در هزینه های روزمره شما اشاره داشت.

پنجره دوجداره UPVC نوع هوشمند مات شونده است که با استفاده از یک دکمه از حالت مات به شفاف و برعکس تغییر وضعیت می دهد.

در برخی از فضاها  که نیاز به شیشه مات به طور دائم نیست، می توان از پنجره دوجداره مات با شیشه های هوشمند استفاده کرد تا در زمان دلخواه با فشار دادن یک دکمه شیشه ها را مات کرد.

درب دوجداره سرویس بهداشتی
درب دوجداره سرویس بهداشتی

قیمت پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره برخی شرکت ها به صورت متر مربع مبلغ را ارائه می کنند. اما این موضوع به ضرر مشتری است. چون نحوه صحیح محاسبه قیمت پنجره به صورت متر مربع نیست.

محاسبه اصولی قیمت پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی بر اساس نوع بازشو پنجره، تعداد بازشو و نوع یراق آلات به کار رفته در آن باید انجام گیرد.

در مقایسه این دو نوع محاسبه قیمت پنجره تفاوت بسیار زیادی وجود دارد که مقرون به صرفه نیست. هزینه بیشتر را برای محصولات با کیفیت تر در نظر بگیرید.

آگاهی نداشتن از نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC باعث می شود عده ای سودجو، برای شما هزینه های اضافه و غیر واقعی به وجود بیاورند.

تمامی مراحل از انتخاب، نصب و تعویض تا زمان استفاده، به محاسبه قیمت پنجره نیاز دارید و با در نظر گرفتن متخصصان و نصب حرفه ای خرید مناسب را تجربه کنید.

انواع-پنجره-دوجداره-UPVC-سرویس-بهداشتی

نصب پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی

نصب پنجره را باید تحت نظارت و تخصص و مهارت یک نصاب حرفه ای انجام دهید. چون باید با انتخاب این پنجره بیشترین مقاومت و نفوذ ناپذیری را در نظر بگیرید.

نصب پنجره سرویس بهداشتی توسط یک نصاب حرفه ای در کوتاه ترین زمان با رعایت کلیه اصول ایمنی، طول عمر پنجره را بالا می برد.

با نصب پنجره دوجداره UPVC سرویس بهداشتی در طول مدت استفاده از آن، به کیفیت آن اضافه شده و یک پنجره با کیفیت را در اختیار خواهید داشت.

نکته مهم برای خرید و نصب پنجره مقاومت کافی در برابر شکستگی است.

شیشه در این نوع پنجره در برابر ضربات بسیار محکم مقاوم است و مانند یک حفاظ محکم عمل می کند.

برای نصب پنجره انتخاب انواع مناسب و متناسب با محل مورد استفاده حتما مورد توجه قرار بگیرد.

مثلا اگر کمتر نیاز به باز کردن پنجره دارید. یا  از انواع یک حالته و دو حالته، از انتقال هوای مطبوع بیرون به داخل هم استفاده کنید.

پنجره دوجداره سرویس بهداشتی
پنجره دوجداره سرویس بهداشتی