نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دو جداره UPVC بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره UPVC

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب UPVC یو پی وی سی و پنجره آلومینیومی با شیشه های دو جداره یا سه جداره در ساختمان ها بسیار فراگیر شده و بدیهی است مزایای فراوان و زیبایی آن دلیل این گسترش بوده است.

با نصب پنجره دوجداره در حقیقت شما به دنبال دوام و استحکام بیشتر همراه با زیبایی نما هستید، بد نیست برای داشتن کیفیت مطلوب، نصب پنجره را به افراد متخصص و حرفه ای بسپارید.

برای نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به چند نکته توجه داشت، ازجمله اینکه پنجره قابلیت تحمل بار هایی که قبل و بعد از استفاده به آن وارد می شود را داشته باشد.

نکته دیگر این است که در نصب پنجره دوجداره UPVC آب بندی و درزبندی به طور کامل و اصولی انجام شده و با دقت از ورود و خروج  صدا، گرما و سرما جلوگيری شود.

شرایط آب و هوایی و دما در نصب پنجره دوجداره UPVC موثر است، بنابراین نصاب باید این موارد را رعایت کند تا دچار مشکلاتی از قبیل شکستن و خم شدن پنجره UPVC نشود.

در آخر اینکه نصب پنجره دوجداره UPVC طوری باشد که بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود.

نصب پنجره دوجداره خم

نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره UPVC بدون تخریب

یکی از نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره UPVC پاکسازی محل نصب است و پس از آن قرار دادن چهارچوب پنجره و تراز کردن آن و تقسیم بادخور می باشد.

ایجاد سوراخ های مناسب در محل نصب پنجره یکی از مواردی است که باید توجه و دقت بیشتری به آن داشت تا کیفیت و تمیزی کار تضمین شود و سپس یراق آلات بررسی شوند.

ثابت کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی با استفاده از پیچ های مناسب و متناسب با وزن پنجره و درزبندی با تزریق فوم و چسب مخصوص نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردارند.

نصب شیشه ها و انداختن زهوار، کندن برچسب ها و لیبل های پروفیل در قسمت هایی که بعد از انداختن شیشه دسترسی به آن ها مشکل است و همچنین رگلاژ پنجره UPVC نکات مهم برای نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی خاصیت پلیمری داشته و به همین دلیل از تحمل دمایی بالایی برخوردار است، قبل از نصب پنجره باید در دمای استاندارد ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شود.

در زمان استفاده از پنجره دوجداره UPVC فشار خاصی به آن وارد نمی شود، بنابراین بهتر است از جابجایی بیش از حد آن قبل از نصب جلوگیری شود .

یک پنجره با کیفیت و مناسب که یراق آلات رگلاژ پذیر و پروفیل استاندارد دارد، پس از نصب، فشار و وزن بیش از یک صد کیلو گرم را در سطح یک لنگه خود تحمل می کند و شیشه، یراق، پروفیل و جوش آن بدون آسیب بوده، از رگلاژ خارج نمی شود.

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب روی پنجره قدیمی

برای نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی باید این نکته را در نظر گرفت که فریم در چهارچوب پنجره باید آهنی باشد تا علاوه بر مقاومت بالا، پنجره بهتر پیچ شده و استحکام بیشتری داشته باشد.

قبل از هرچیز باید فریم آهنی با لایه ای از ضد زنگ پوشانده شود و به طور دقیق و تراز قرار داده شود تا بعد از نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی برای باز و بسته شدن آن مشکلی ایجاد نشود.

پس از آماده سازی فریم آهنی، اندازه گیری و ساخت پنجره است که این کار را بهتر است توسط نصاب پنجره دوجداره یو پی وی سی انجام شود.

امکان نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی یکی از مزایای مهم است. پنجره قدیمی به هر شکل تک جداره، دو جداره آهنی یا آلومینیومی باشد.

بسیاری از افراد تصور اشتباه از تعویض و نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی دارند و به تخریب دیوار، زمان طولانی، گچ بری، رنگ آمیزی و هزینه های آن فکر می کنند.

در صورتی که پنجره قدیمی کیفیت و کارآیی مطلوبی نداشته و موجب هدررفت انرژی و بالا رفتن هزینه های اقتصادی خانواده می شود. در حالی که نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی بدون تخریب انجام پذیر است.

نصب پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و با سرعت بسیار بالا، کمتر از چند ساعت انجام می شود و به طورکلی تعویض پنجره قدیمی به راحتی و ساده  است.

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب و تعویض پنجره قدیمی با پنجره UPVC و آلومینیوم احتیاج به مصالح ساختمانی ندارد، چون پنجره به وسیله پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره قدیمی نصب می شود.

پنجره قدیمی با فرز بریده شده، پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم توسط پيچ های مخصوص روی فریم یا قاب پنجره قبلی نصب و توسط  فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

برای تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره که در دیوار قرار داد، باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی به فریم پیچ می شود.

برای تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب مراحل اجرا به شکل موازی انجام می شود و به همین دلیل در شرایط سکونت افراد خللی ایجاد نخواهد شد. چون مرحله نصب هر پنجره به سرعت و پس از برش انجام می شود.

محاسبه قیمت تعویض و نصب پنجره دوجداره بدون تخریب بر اساس جنس پروفیل، یراق آلات، ابعاد پنجره آهنی و قدیمی و شیشه دوجداره انجام می شود.

پروژه نصب پنجره دوجداره