پنجره دکوراتیو UPVC دوجداره

پنجره دکوراتیو UPVC

پنجره دکوراتیو UPVC

پنجره دکوراتیو UPVC یکی از انواع پنجره های طرح دار است که علاوه بر داشتن مزایای کاربری در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز موثر است.

این نوع پنجره با نام پنجره دکوراتیو، در رنگ های مختلف تولید می شود و به علت ایجاد نمای متفاوت و خاص و زیبایی فراوان، طرفداران زیادی دارد.

برای تولید پنجره دکوراتیو ابتدا اندازه گیری دقیق انجام شده، پس از آن طراحی توسط نرم افزار اجرا می شود براساس انتخاب مدل پنجره اینکه لولایی، کشویی یا دو حالته در نظر گرفته شود.

در مرحله بعد نوع پروفیل UPVC تعیین می شود که براساس میزان بودجه ای که برای اجرای پنجره های دوجداره در نظر گرفته شده، نوع پروفیل انتخاب می شود.

در ساخت و تولید پنجره دکوراتیو معمولا از شیشه های استیند گلاس دوجداره استفاده می شود، این نوع شیشه طی مراحل مختلفی مانند اسیدکاری، سندبلاست کردن، حکاکی و رنگ آمیزی شیشه تولید می شود.

پنجره دکوراتیو UPVC

پنجره های دکوراتیو UPVC

برای تولید پنجره های دکورایتو می توان از پروفیل های رنگی UPVC نیز استفاده کرد، شیشه های دکوراتیو تلفیقی از طراحی و هنر محسوب می شوند.

با توجه به محبوبیتی که این نوع پنجره ها دارند انواع مختلفی از آن ها تولید می شود که هر کدام زیبایی خاصی را به ساختمان می دهند.

این نوع پنجره شامل پنجره دوجداره دکوراتیو رنگی، پنجره دوجداره دکوراتیو طرح چوب، پنجره دوجداره دکوراتیو کشویی، پنجره دوجداره دکوراتیو دو حالته، پنجره دوجداره دکوراتیو حفاظ دار و پنجره دوجداره دکوراتیو خم می باشد.

در ساخت و تولید پنجره های دکوراتیو UPVC شیشه دوجداره دکوراتیو با طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود که در میان پروفیل قرار می گیرد.

شیشه دکوراتیو

قیمت پنجره دکوراتیو UPVC

قیمت پنجره دکوراتیو به عواملی مانند نوع و کیفیت پروفیل و نوع شیشه استفاده شده در آن بستگی دارد. طرح و اندازه شیشه نیز در تعیین قیمت پنجره های دوجداره تاثیر دارند.

این نوع پنجره مانند انواع دیگر پنجره های دوجداره UPVC  از اجزای مختلفی مانند پروفیل، شیشه، لاستیک درزبندی و یراق آلات تشکیل شده است.

شیشه مورد استفاده در طراحی و ساخت در این نوع پنجره از نوع شیشه دکوراتیو است که از آن در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شود.

با توجه به قیمت پنجره دکوراتیو UPVC به علت زیبایی و جلوه ای که این نوع پنجره در نمای ساختمان ایجاد می کند، افراد ترجیح می دهند از این نوع پنجره در ساختمان های خود استفاده کنند.

شیشه دکوراتیو

نصب پنجره دکوراتیو UPVC

نصب پنجره دکوراتیو UPVC امروزه کاربرد گسترده ای پیدا کرده و به علت ساختاری که دارد،عایق صدا، عایق گرما و سرما بوده، اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

شیشه دوجداره دکوراتیو درواقع نوعی شیشه تزئینی است و در نمای ساختمان بسیار تاثیرگذار می باشد، این نوع شیشه قابلیت نصب روی پنجره UPVC را دارد.

نصب این نوع پنجره با استفاده از پروفیل منقسم شیشه و ایجاد شبکه های تزئینی است که پس از برش روی شیشه چسبانده می شود.

در نصب پنجره دکوراتیو لايه های هوای خشک که خود عايق طبيعی محسوب می شوند بين دو جداره شيشه محبوس می شود که قابل مقايسه با يک پوشش فايبر گلاس است.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *