محاسبه قیمت پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره استانداردهای لازم در نظر گرفته می شود و با توجه به کاربری پنجره، جنس و نوع پروفیل و شیشه های آن برای ابعاد مورد نظرتان اعلام خواهد شد.

برای محاسبه قیمت آنلاین پنجره کافی است که ابعاد پنجره مورد نظر خود را از طریق لینک واتساپ در پایین صفحه ارسال کنید تا قیمت به شما اعلام شود.

واحد فروش شرکت پنجره آفتاب با بررسی ابعاد، مدل، طرح و رنگ مورد نظرتان و همچنین نوع بازشو و یراق آلات دلخواهتان را طراحی و ارائه می کند.

ابعاد پنجره شامل عرض و ارتفاع می باشد. که باید همراه با تعداد پنجره مشخص شود تا پیش فاکتور مربوط به پنجره UPVC یا پنجره آلومینیومی به طوردقیق محاسبه و ارسال شود.

شیشه رفلکس برنز

محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC

محاسبه قیمت پنجره UPVC براساس عواملی مانند پروفیل UPVC مصرفی، یراق آلات پنجره، شیشه دوجداره، متعلقات پنجره دوجداره مانند دستگیره و هزینه نصب انجام می شود.

ابتدا باید عرض و ارتفاع پنجره دوجداره UPVC را  بدانید سپس طرح، حالت بازشوهای پنجره را مشخص کنید تا محاسبه قیمت را به صورت تفکیکی برایتان قابل انجام کند.

معمولا در شرکت های فروش درب و پنجره UPVC نحوه محاسبه و عوامل تاثیرگذار یکسان است، مگر آنکه هزینه برشکاری برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره اضافه شود.

محاسبه قیمت پنجره UPVC در برخی موارد شامل هزینه لوازم جانبی، هزینه مواد مصرفی نصب پنجره مانند چسب می شود که در فاکتور نصب نوشته شده و به قیمت نهایی اضافه می شود.

پنجره دوجداره UPVC

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره

برای سفارش و خرید درب و پنجره دوجداره ممکن است نحوه محاسبه قیمت پنجره و همچنین عواملی که موجب افزایش قیمت پنجره دوجداره می شود، مطرح شود.

میزان کیفیت، رنگ دانه ها و معروف بودن کارخانه تولید کننده پنجره دوجداره مانند پنجره هافمن، پنجره ویستابست یا پنجره وین تک و خارجی و ایرانی بودن روی نحوه محاسبه قیمت تاثیر دارد.

پروفیل پنجره دوجداره از لحاظ سری یعنی عرض پروفیل چند میلی متر باشد، به سری 60 ، سری ۷۰ و سری ۸۰ تقسیم می شود که هریک قیمت متفاوت دارند.

ساده و دکوراتیو بودن، شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره که خود شامل ضخامت و تعداد دیواره های شیشه ای و نحوه تولید صنعتی یا دستی بودن است، رنگ و نوع شیشه عوامل مهم برای نحوه محاسبه قیمت پنجره محسوب می شوند.

تعویض پنجره دوجداره

نرم افزار محاسبه قیمت پنجره دوجداره

نرم افزار محاسبه قیمت پنجره برای طراحی، تولید و فروش وجود دارد و یکی از امکانات خوب و کاربردی در صنعت درب و پنجره محسوب می شود.

نسخه فارسی این نرم افزار قابل اجرا و در دسترس است و انواع فاکتورهای مدیریتی و فروش را دارد، کیفیت و راحتی کار، این نرم افزار را به عنوان کاملترین و بهترین نرم افزار در این زمینه تبدیل کرده است.

نرم افزار محاسبه قیمت پنجره طوری طراحی شده که قابلیت طراحی پنجره های پیچیده، بهینه سازی برش پروفیل، محاسبه دقیق قیمت، صدور پیش فاکتور و قرارداد را دارد.

افزایش سرعت عمل، دقت در محاسبات و انعطاف در گزارشات در قالب این نرم‌افزار این امکان را به مشتریان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز با اطلاع از قیمت امکان سفارش طرح ها و مدل های مختلف درب و پنجره را داشته باشند.