قیمت پنجره ویستا بست

پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره ویستا بست

قیمت پنجره ویستا بست مانند سایر برندها براساس ابعاد پنجره به میلیمتر محاسبه و اعلام می شود و مشتریان باید نوع فریم پروفیل مورد نیاز که ممکن است بازسازی یا نوسازی باشد را مشخص کنند.

تولید پنجره UPVC ویستابست در شرکت پنجره آفتاب، طبق استانداردهای الزامی ویستابست انجام می شود.

همان طور که می دانید فریم پروفیل مصرفی برای تعویض پنجره قدیمی با فریم پروفیل برای ساخت پنجره ساختمان در حال ساخت، متفاوت است.

فریم بازسازی و فریم نوسازی تفاوت قیمت درب و قیمت پنجره ویستا بست را موجب می شوند و علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

مدل های متنوع پنجره ویستابست با فریم سفید UPVC فیکس شیشه سفید ساده دوجداره ۴+۴ یا پنجره دوحالته UPVC سفید با یراق آلات دوحالته و شیشه دوجداره سفید ۴ میلیمتری قیمت های مختلفی دارند.

پنجره-ویستا-بست

قیمت پنجره UPVC ویستا بست

قیمت پنجره UPVC ویستا بست براساس طرح و مدل بازشو متفاوت است، بازشو تک حالته با کتیبه بالا و شیشه دوجداره سفید ۴ میلی متری دارای قیمت مشخصی است.

یراق آلات دو لنگه بازشو که تحت عنوان یراق فرانسوی است و یک لنگه تک حالته یک لنگه دوحالته از انواع پرطرفدار در بین محصولات پنجره UPVC ویستا بست محسوب می شود.            

قیمت پنجره سه تیکه با شیشه ثابت بزرگ وسط و دولنگه مجزا بازشو تک حالته و کتیبه بالا با نوع پروفیل دوریل سفید دارای پهنای ۷ سانتی متری و شیشه سفید ۴+۴ نیز متفاوت است.

پروفیل ویستا بست UPVC سری ۶۰ با شیشه دوجداره ۴+۴ سفید و یراق تک حالته درجه یک ترکیه تولید تمام کارخانه ای از انواع دیگر پنجره UPVC ویستا بست می باشد.

پنجره هافمن در کرج

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

پروفیل یک رو لمینیت و دورو لمینیت با شیشه سفید دوجداره ۴+۴ و یراق تک حالته می تواند عامل موثری روی قیمت پنجره دوجداره ویستا بست باشد.

برای تولید و برآورد قیمت پنجره دوجداره ویستابست می توان از انواع مرغوب پروفیل ها استفاده کرد و براساس خواسته کارفرما یراق آلات و شیشه مطلوب را انتخاب کرد.

یکی از موارد مهم در تولید و ساخت پنجره شیشه دوجداره است که به شکل وکیوم در کارخانه تولید شده و گازی بی اثر در آن ها تزریق می شود.

افراد متخصص اجرا و نصب محصول درب و پنجره یو پی وی سی را به بهترین شکل و در زمان کوتاه انجام می دهند، قیمت پنجره دوجداره ویستابست بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

پنجره دوجداره UPVC ریلی کشویی

قیمت درب و پنجره ویستابست

امروزه در بازار پررقابت صنعت درب و پنجره دوجداره و تهیه ابزارآلات و پروفیل ها شرکت های فراوانی فعالیت می کنند، قیمت مناسب درب و پنجره ویستابست ویژگی مهمی است که این شرکت را در بین مصرف کنندگان متمایز کرده است.

پنجره دوجداره ویستابست یکی از برندهای محبوب و معروف است و دارای مدل های مختلف، رنگ بندی متنوع، عایق بسیار مناسب در برابر سرما و گرما و سر و صدا می باشد.

قیمت درب و پنجره ویستابست به اجزای آن از جمله فریم اصلی به عنوان قاب پنجره و یراق آلات، شیشه دوجداره، نوار درزبند و تقویت کننده فولادی بستگی دارد.

عرض و ارتفاع درب و پنجره، نوع یراق و پروفیل مورد استفاده مانند پروفیل وین تک، پروفیل ویستا بست، پروفیل هافمن و نوع پنجره می تواند مناسب هر شرایط آب و هوایی ساخته شود.