درب و پنجره UPVC

درب و پنجره UPVC دوجداره لیمنت

درب و پنجره UPVC

ویژگی های درب و پنجره UPVC باعث شده که از این نوع درب و پنجره‌ به طور گسترده استفاده شود، به خصوص عایق بودن آن‌ها در برابر گرما، قابل توجه است.

مزیت این نوع درب و پنجره این است که انرژی به میزان کمتری هدر برود و همچنین گرم کردن خانه در فصل زمستان بسیار آسان ‌تر باشد.

درز‌ها و روزنه های بسیاری در ساختمان وجود دارند که باعث اتلاف انرژی گرمایی می ‌شوند ولی مهم‌ ترین آنها، درب و پنجره‌ است و این مشکل را درب و پنجره دجداره حل کرده‌ اند.

از دیگر خواص درب و پنجره دوجداره می ‌توان به عایق بودن آن‌ها در برابر آلودگی صوتی اشاره کرد، مناسب ترین راهکار برای خانه ‌هایی در نزدیکی خیابان یا اتوبان قرار دارند.

مزیت دیگری که باعث استفاده بیشتر از درب و پنجره دوجداره شده است، زیبایی رنگ و طرح آن‌هاست که بستگی به جنس آنها دارد آلومینیوم باشد یا UPVC چون تغییر رنگ نمی‌ دهد و مانند روز اول زیباست.

پنجره دوجداره لیمنت

قیمت درب و پنجره UPVC

قیمت درب و پنجره UPVC را می توان براساس نوع و جنس پروفیل، ابعاد پنجره، نصب قفل ها و يراق آلات الكترونيكی و … محاسبه و برآورد كرد.

پنجره های قديمی را می توان بدون عمليات بنایی يا به هم ريختن نما، به سادگی با پنجره های UPVC تعويض كرد.

یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت يراق آلات درب و پنجره  است که می تواند حالت های بسياری برای باز شدن را فراهم کند، مانند پنجره های بازشو از كنار و بالا و انواع پنجره كشويی و ….

اگر درب و پنجره با رنگ دلخواهتان بخواهید با استفاده از پوشش های لمينت مرغوب روی UPVC که معمولا طرح دار است، مانند طرح چوب و… قابل اجرا و قیمت آن بالاتر است.

رنگ آميزی این نوع درب و پنجره می تواند به روش دیگری هم انجام شود، در اين روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آميزی ماده UPVC استفاده می شود.

برای مشاهده لیست قیمت در و پنجره UPVC اینجا کلیک کنید.

 

نصب درب و پنجره UPVC

نصب درب و پنجره UPVC به آسانی در کمترین زمان انجام می شود و تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف محبوبیت استفاده از آن ها را بیشتر کرده است.

قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی است که موجب رشد این صنعت شده است. پروفیل های بازسازی به راحتی امکان تعویض پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب فراهم کرده است.

نصب درب و پنجره UPVC با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی هستند و موجب آرامش و آسایش بیشتر می شوند.

با نصب  این نوع درب و پنجره که دارای شیشه دو و چند جداره هستند، از اتلاف گرما جلوگیری کرده، در کاهش دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای مؤثر خواهد بود.

نصب پنجره دوجداره خم

مزایای درب و پنجره UPVC 

مهم‌ ترین مزایای درب و پنجره UPVC صرفه جویی در مصرف انرژی است چون از انتقال گرمای ایجاد شده در ساختمان جلوگیری می‌کنند.

استفاده از این نوع درب و پنجره در فصل گرما، در صورت استفاده از تجهیزات سرمایشی موجب می شود هوای گرم خارج از خانه به درون ساختمان راه پیدا نکند.

از دیگر مزایای درب و پنجره UPVC زیبایی و مقاومت آن‌ هاست. در حال حاضررایج ترین رنگ برای این نوع درب و پنجره‌  رنگ سفید است.

این نوع درب و پنجره‌ زنگ نمی ‌زنند و تغییر رنگ نمی‌ دهند، ماندگاری و دوام بسیار بالایی داشته، از نگهداری و شستشوی آسان برخوردارند.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *