قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره دوجداره UPVC و محاسبه قیمت  پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار مهم و تاثیر گذار ند که باید قبل از انتخاب و خرید به آنها توجه  داشته باشید و تمامی فاکتورهای لازم را بررسی کرده و سپس اقدام کنید.

قیمت پنجره دوجداره UPVC به موارد مختلفی بستگی دارد و هر کدام از آنها نقش تعیین کننده ای دارند. آنچه مهم است، در نظر گرفتن مدل پنجره دوجداره یا نوع باز شو پنجره دوجداره که در قیمت تاثیرگذار است.

انواع پروفیل مصرفی، ابعاد پنجره ازجمله ارتفاع و عرض آن، نوع یراق پنجره یو پی وی سی، نوع شیشه دوجداره و در نهایت هزینه حمل و نقل و میزان دستمزد نصب پنجره روی قیمت پنجره دوجداره UPVC موثر است.

قیمت پنجره دوجداره رنگی با انواع معمولی کمی متفاوت است و عوامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره رنگی را می توان ابعاد، میزان پروفیل استفاده شده، جنس یراق آلات، نوع شیشه و پروفیل های رنگی استفاده شده در پنجره دوجداره معرفی کرد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پروفیل UPVC

نوع بازشوها، جنس پروفیل و یراق آلات در محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC لحاظ می شود. بهترین راه برآورد قیمت، بازدید کارشناسان فروش از پروژه است که هزینه های ساخت و نصب پنجره را با توجه به تمام هزینه های موجود محاسبه می کنند و نیاز به اطلاعات کامل دارند.

تهیه نقشه و لیست مواد اولیه برای محاسبه و برآورد قیمت الزامی است و در هر صورت برآورد کل کار با پروفیل و برند های مختلف، قیمت شیشه دوجداره که  خود شامل هزینه ساخت و حمل در طبقات می شود.

قیمت پروفیل UPVC شامل هزینه ساخت، مواد مصرفی ساخت و حمل، قیمت یراق آلات پنجره تک حالته، دو حالته و برندهای مختلف و قیمت نصب که شامل مواد مصرفی نصب است.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره هزینه ساخت شیشه دوجداره نیز تخمین زده می شود و معولا هزینه نصب درصدی از فاکتور فروش است که احتمال افزایش بعد از بازدید پروژه در شرایط خاص وجود دارد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC

نحوه محاسبه قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به عوامل مختلفی؛ ازجمله ابعاد، نقشه، تعداد بازشو، تعداد و سایز کتیبه ها، نوع پروفیل upvc، نوع رنگ آمیزی یا لمینت طرح چوب پروفیل یو پی وی سی، رنگ  شیشه دوجداره یا سه جداره، سکوریت یا لمینت بودن شیشه مصرفی بستگی دارد.

شرکت پنجره آفتاب از پروفیل های ویستابست vista best ، وینتک wintech ، فربد Farbod و پرووین Prowin  استفاده می کند که هرکدام از این پروفیل های یو پی وی سی دارای مشخصات فنی، قیمت و کیفیت متفاوتی هستند.

اعلام قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی به صورت متر مربع که از سوی برخی شرکت ها انجام می شود، غیرمنطقی و غیر واقعی است، چون در بیشتر مواقع، قیمت اعلام شده با قیمت نهایی در پایان پرژه کاملا متفاوت است.

این روش محاسبه به ضرر مشتری خواهد بود، به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق پنجره UPVC باید ابعاد اولیه و تعداد پنجره های خود را اعلام کنید.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره UPVC با کارشناسان ما تماس بگیرید

۰۲۶۳۲۷۴۶۸۷۱

۰۹۱۲۰۵۹۳۱۹۶