انواع مدل های پنجره دوجداره

پروژه پنجره دوجداره

انواع مدل های پنجره  UPVC

انواع مدل های پنجره UPVC دوجداره و پنجره سه جداره در ابعاد گوناگون و رنگ های متنوع را می توانید برای هر سبک دکوراسیونی انتخاب و نصب کنید.

مدل های پنجره دوجداره UPVC شامل ثابت، کشویی با لنگه ثابت، پنجره کشویی با دولنگه متحرک، پنجره دو حالته، آکاردئونی و دو لنگه باز شو و پنجره فرانسوی می باشد که انتخاب هر کدام براساس کاربری، سلیقه و شرایط ساختمان انجام می شود.

به طور مثال پنجره دوجداره یو پی وی سی کلنگی قابلیت نصب دو نوع یراق آلات را دارد و برای راه پله ها و  فضاهایی که نیاز به نور بیشتر دارند یا حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

اگر عرض درب و پنجره ها بیشتر از سه متر باشد یا برای پارتیشن های موقت که نیاز است ارتباط آن ها با هم قطع شود .

همچنین در بالکن هایی دارای عرض زیاد مدل های پنجره UPVC آکاردئونی نصب می شوند.

مدل های پنجره  UPVC

بعد از تولید، ساخت و نصب مدل های پنجره UPVC باید به نگهداری و مراقبت آن توجه کرد که عمر طولانی و کارآیی بیشتری داشته باشند.

مواردی مانند روغن کاری در زمان های طولانی مهم است تا قطعات مکانیکی پنجره بهتر کار کند، بهتر است از روغن های رقیق مثل روغن چرخ خیاطی استفاده شود.

در طول سال بهتر است چند بار با پارچه خیس و صابون مایع  پنجره ها را تمیز کنید، این کار باعث نرمی لاستیک های درزگیر آن می شود.

هریک از مدل های پنجره UPVC دارای مزایایی هستند، مثلا پنجره‌ کشویی یا ریلی از هر دو طرف قابلیت باز شدن و حرکت روی ریل را دارند.

نصب این نوع پنجره‌ برای خانه ها و فضاهای کوچک مناسب است، چون برای باز و بسته شدن فضایی را اشغال نمی ‌کند و مزاحمتی برای پرده‌ها نیز ایجاد نمی ‌شود.

پنجره دوجداره در کرج

قیمت مدل های پنجره  UPVC

قیمت مدل های پنجره UPVC را نمی توان بدون اطلاعاتی مانند ابعاد پنجره، نوع یراق آلات و تعداد بازشوهای آن به طور دقیق محاسبه کرد.

قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی براساس متر طول و مقدار شیشه دوجداره براساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن محاسبه می شود.

قیمت پنجره برای ساختمان نوساز یا در حال ساخت با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و نیاز به تعویض دارند متفاوت است، چون نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن متفاوت می باشد.

شما می توانید پس از انتخاب مدل های پنجره UPVC  برای سفارش ساخت و نصب و همچنین محاسبه قیمت نهایی آن، با شرکت پنجره آفتاب تماس گرفته و از کارشناسان این شرکت مشاوره بگیرید.

تعویض پنجره دوجداره UPVC

نصب انواع مدل های پنجره  UPVC

برای نصب انواع مدل های پنجره دوجداره در کرج و تهران می توانید با توجه به معماری ساختمان و سلیقه خود طرح مورد نظرتان را انتخاب کرده و از مزایای آن مانند امنیت و صرفه جویی در مصرف انرژی برخوردار شوید.

اگر قصد تعویض پنجره و بازسازی خانه یا محل کارتان را دارید، شما می توانید پنجره های پیش ساخته را خریداری کنید که به راحتی جایگزین پنجره های قدیمی می شوند.

برای طراحی متفاوت و مدل های بازشو متناسب با شرایط خانه و نمای خارجی و داخلی خانه یا محل کارتان، می توانید با شرکت پنجره آفتاب تماس گرفته و مدل های دلخواهتان را سفارش دهید.

نصب انواع مدل های پنجره  UPVC توسط کارشناسان و متخصصان این شرکت انجام می شود .

شما می توانید با اطمینان کافی دور از سر و صدا، در فصل های سرد و گرم سال دور از گرد و خاک و آلودگی هوا عایق مناسبی داشته  و آرامش داشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت پنجره دوجداره و خرید اینترنتی پنجره دوجداره با شماره های دفتر کرج (مرکزی): 02632746871 همراه کرج: 09120593196  تهران: 02128425718 همراه: 09120591647 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان شرکت پنجره آفتاب بهره مند شوید.