مزایا و معایب پنجره دوجداره

پروژه پنجره دوجداره

مزایای پنجره دوجداره

یکی از مهمترین مزایای پنجره دوجداره عایق حرارتی بالا و صرفه جویی مناسب در مصرف انرژی و همچنین مقاومت در برابر باد، باران و طوفان های شدید می باشد.

عایق بسیار خوب در برابر سرو صدا و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی و گرد و خاک است، بنابراین محیط آرام برای کار و زندگی ایجاد می کند.

آب بندی کامل وعدم نفوذ آب به داخل خانه در هنگام بارندگی های شدید و درزبندی کامل و جلوگیری از ورود هوای گرم یا سرد مزایای دیگر پنجره دوجداره هستند.

با نصب این نوع پنجره شما می توانید هزینه اولیه خرید تاسیسات سرمایشی و گرمایشی را کاهش دهید، چون با خرید تاسیسات کوچکتر، فضای کمتری در خانه یا محل کار اشغال می شود.

پنجره دوجداره خم

مزایای پنجره های دوجداره

پنجره های دوجداره موجب کاهش هزینه انرژی و استهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی می شوند که مزایای قابل تامل و مهمی هستند.

این نوع پنجره ها در برابر اشعه ماوراء بنفش UV مقاوم بوده، از انتقال آن به داخل خانه جلوگیری می شود چون شیشه های خاص در آنها به کار رفته است.

شما با تعویض پنجره قدیمی یا  نصب پنجره دوجداره از مزایای دیگر بهره مند می شوید؛ به طور مثال امکان طراحی های مختلف هندسی و خم مطابق با معماری ساختمان را دارید.

استحکام بالا، پایداری و  طول عمر بالا و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی، پایداری و ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی مزایای پنجره های دوجداره محسوب می شوند.

تعویض پنجره وین تک

مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی

با انتخاب پنجره مناسب می توان میزان انرژی مصرفی در ساختمان را کاهش داد و با بهینه سازی انرژی در زمستان خانه را گرم و در تابستان خنک نگه داشت.

از مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی این است که در برابر حرارت عایق است، در واقع ترمال بریک به معنای شکست حرارتی است.

ضریب انتقال حرارت در آلومینیوم بسیار بالاست و پروفیل های آلومینیومی در این نوع پنجره توسط نوارهای پلی آمید به یکدیگر متصل می شوند.

نوارهای پلی آمید از جنس الیاف شیشه متراکم با قابلیت تحمل فشار و حرارت بالا هستند که انتقال گرما را کاهش می دهند و نوعی مانع حرارتی ایجاد می کنند.

استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره ترمال بریک نیز نوعی عایق صوتی و حرارتی ایجاد می کند که مزایای پنجره دوجداره آلومینیومی محسوب می شود.

تهاتر درب و پنجره دوجداره UPVC

مزایا و معایب پنجره دوجداره

امنیت پنجره دوجداره از جمله مزایای استفاده از آن است، وجود یراق ‌های محکم که تمام درز‌های اطراف پنجره و درب را می ‌پوشانند، امنیت بیشاری فراهم می کند.

در مدل های جدید‌تر برای فراهم کردن بیشتر امنیت پنجره دوجداره از قفل ‌های ضد سرقت استفاده می ‌شود.

بد نیست بدانید نصب مناسب در کنار مواد اولیه و یراق آلات استاندارد و باکیفیت موثر است.

معایب پنجره دوجداره در صورتی  که پروفیل پنجره از کیفیت استانداردی تهیه نشده باشد و از مواد بازیافتی پی وی سی ساخته شود که به مرور زمان موجب شکستگی، خوردگی و تغییر رنگ خواهد شد.

عدم استفاده از پروفیل مرغوب در هنگام تولید پنجره دوجداره باعث می شود بعد از نصب شاهد کج شدن و تغییر شکل درب و پنجره باشید و قابلیت تنظیم و رگلاژ نخواهد داشت.

با دانستن مزایا و معایب پنجره دوجداره شما می توانید انتخاب مناسبی داشته، محیطی زیبا، امن و آرام برای خود و خانواده فراهم کرده و همچنین به محیط زیست کمک کنید.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.