نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

تعویض پنجره دوجداره

نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

برای نصب پنجره دوجداره بدون تخریب ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پنجره ای را می خواهید جایگزین پنجره قدیمی خود کنید؛ پنجره یو پی وی سی یا پنجره دوجداره آلومینیومی.

نصب پنجره یو پی وی سی یا آلومینیوم تفاوت زیادی در روند کار ندارد و فقط به سلیقه شما بستگی خواهد داشت، انتخاب پروفیل مورد نظر به آگاهی شما نیاز دارد.

اندازه گیری ابعاد پنجره تعویضی برای استعلام قیمت پنجره مهم است که برای اندازه گیری نباید فقط فریم آهنی پنجره را در نظر بگیرید چون پروفیل بازسازی طوری طراحی شده است که در این فریم قاب شده و بعد از پیچ شدن عایق بندی و درزگیری می شود.

محیط باید برای تعویض و نصب پنجره دوجداره آماده باشد، خلوت کردن اطراف پنجره تعویضی و بقیه موارد مانند برش پنجره تا نصب و عایق بندی به عهده تیم نصاب حرفه ای است.

طریقه تعویض پنجره دوجداره بدون تخریب برای افراد اهمیت دارد و شما با این کار از مزایای بی نظیر پنجره دوجداره بهره مند خواهید شد.

پنجره آلومینیوم قدیمی قبل از تعویض

پنجره آلومینیوم قدیمی بعد از تعویض

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب

پارامترهایی که در قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب در رده های بالاتری قرار دارند، جنس پروفیل، یراق آلات، ابعاد پنجره آهنی و قدیمی، شیشه دوجداره و سلیقه افراد هستند.

پنجره های قدیمی ایرادات و معایب فراوانی داشتند که موجب می شد علاوه بر عایق نبودن ساختمان ها، نمای داخلی و خارجی ناخوشایند به نظر برسند.

عایق بندی ساختمان ها امروزه بسیار مهم است و  قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب  یکی از مواردی است که در این زمینه بسیار پر رنگ و کاربردی است.

تعویض پنجره قدیمی با یو پی وی سی در بین افراد محبوبیت دارد چون ورود سرما در فصل زمستان و گرما و ریزگردها و آلودگی ها مشکلات زیادی را موجب می شود.

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب به صرفه است چون دمای محیط تنظیم شده و از ورود سرما در زمستان و گرما در تابستان جلوگیری خواهد شد و هزینه های مصرف انرژی را نیز کاهش خواهد داد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

نحوه تعویض پنجره آهنی با UPVC

نحوه تعویض پنجره آهنی با UPVC به راحتی انجام می شود و ساده ترین عملیات ساختمانی است، برای این کار به مصالح ساختمانی خاصی نیاز نیست.

برای تعویض پنجره با پیچ و فوم های مخصوص روی فریم پنجره آهنی نصب می شود، به این ترتیب که پنجره قدیمی با فرز بریده شده و پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم روی فریم پنجره قبلی نصب می شود و با فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود.

تعویض پنجره آهنی با UPVC بدون تخریب به این شکل است که لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی برداشته شده و فریم دورتا دور پنجره که در دیوار فرو رفته باقی می ماند.

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی به فریم باقی مانده پیچ می شود، به دلیل استفاده از پروفیل های مخصوص تعویضی  معمولا قسمت کمتری از فریم محیطی بعد از نصب پنجره دو جداره یو پی وی سی یا آلومینیومی دیده می شود.