پروفیل پنجره UPVC

PP 624

پروفیل پنجره UPVC

پروفیل پنجره UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه معمولا به رنگ سفید تولید می شود، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر است.

رنگ بندی پروفیل UPVC شامل پروفیل های سفید با پوشش یک طرف پنجره لمینیت برای استفاده در نمای داخلی یا خارجی ساختمان و پروفیل های قهوه ای روشن یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت می باشد.

علاوه بر پروفیل های پنجره رنگی لمینیت شده، امکان رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد، با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ بسیار مقاوم است.

پروفیل  پنجره UPVC از تبادل انرژی جلوگیری می کند و عایق حرارت و صداست. امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای نیز وجود دارد.

این حفره ها عایق بودن پنجره را تقویت می کنند، چون این حفره ها با عایق مخصوصی احاطه شده که برخلاف حالت حفره در پنجره آلومینیومی هوای بیرون به داخل انتقال پیدا نمی کند.

 

پنجره دوجداره ارزان قیمت

انواع پروفیل پنجره UPVC

انواع پروفیل پنجره UPVC با توجه به نوع کارایی و ساختار آنها طبقه بندی و اسم گذاری می شوند و شما مرغوبیت یا کیفیت آنها را براساس برندها می شناسید.

در برندهای پروفیل مانند پنجره دوجداره وین تک، پنجره دوجداره ویستابست یا هافمن این پروفیل ها یکسان بوده و تفاوت نامحسوسی دارند.

پروفیل فریم که در درب و پنجره UPVC به عنوان قاب دور استفاده می شود، تمامی پروفیل های مورد استفاده در چارچوب را می توان به عنوان پروفیل یا فریم استفاده کرد.

پروفیل مولیون که سطح برش آن به شکل T است و به عنوان تقسیم کننده پنجره به صورت افقی یا عمودی استفاده می شود.

پروفیل بازشو یا ساش به عنوان بازشو در پنجره دوجداره استفاده می شود و شکل استاندارد این پروفیل به صورت S می باشد.

پروفیل کشویی فربد

قیمت پروفیل پنجره UPVC

قیمت پنجره UPVC در انواع مختلفی که تولید می شود، متفاوت است، پروفیل بازشو پنجره پرمصرف ترین پروفیل در انواع درب و پنجره UPVC محسوب می شود.

پروفیل بازشو درب که در ابعاد با پنجره  تفاوت دارد، به این شکل که پروفیل ساش درب دارای ارتفاع بیشتری است.

پروفیل بازشوی کشویی را می توان تنها در پنجره دوجداره کشویی استفاده کرد و انواع پروفیل های بیرون بازشو و داخل بازشو نیز قیمت متفاوتی دارند.

ابعاد و اندازه پروفیل، وزن، ظاهر و شرایط آب و هوایی و آزمون های آن، آزمون مواد اولیه، آزمون حرارتی پروفیل و مقاومت در برابر ضربه موارد تاثیرگذار روی قیمت پروفیل پنجره UPVC هستند.

 

پروفیل w700 وین تک

ابعاد پروفیل پنجره UPVC

برای در نظر گرفتن ابعاد پروفیل پنجره UPVC استانداردهایی در ساختمان سازی وجود دارد که براساس آن می توان انتخاب مناسب و اصولی داشت.

استاندارد BSEN که شامل استاندارد انگلستان و کشورهای اروپایی است و استاندارد RALGZ که مربوط به استاندارد کشور آلمان است.

در این استانداردها بررسی ضخامت دیواره های اصلی و دیواره های رابط بین آنها در پروفیل اهمیت دارد که درهر دو این استانداردها ضخامت بالای ۸.۲ میلیمتر در دیواره اصلی و ضخامت ۵.۲ میلیمتر در دیواره فرعی پروفیل کلاس a  نظر گرفته می ‌شوند.

ضخامت بالای ۵.۲ میلیمتر در دیواره اصلی و دو میلیمتر در دیواره فرعی پروفیل B محسوب می شود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *