مزایای پنجره UPVC

پنجره-لمینت-دوجداره-1

مزایای پنجره UPVC

از مزایای پنجره UPVC می توان به پروفیل های سخت و بادوام ان اشاره داشت که از ماده UPVC ساخته  شده در مقابل گرما و سرمای خیلی زیاد تغییر شکل نمی دهد.

شکل مقطع چند حفره ای این نوع پروفیل موجب مقاومت این پنجره ها در مقابل هدر رفتن گرما، سرما و تعریق می شود و عایق کامل رطوبت و گرد و غبار هستند.

هسته فلزی به کار رفته در چارچوب پنجره UPVC باعث حفظ فرم و پایداری آنها می شود،  گوشه های این نوع درب و پنجره به جای اتصال مکانیکی، به یکدیگر جوش داده می شوند.

مزایای پنجره UPVC شامل مواردی مانند رنگ ثابت و ماندگار، درز بندی کامل، عایق صوتی مناسب، سازگاری با هر نوع شرایط جوی و عدم وجود لرزش و انتقال صدا در شرایط وزش باد می باشد.

پنجره دوجداره در کلاردشت

مزایای پنجره های UPVC

قابلیت نصب شیشه در پنجره تک جداره، دوجداره و پنجره سه جداره در انواع رنگ ها و ضخامت ها از دیگر مزایای پنجره های  UPVC است که به انتخاب شما اجرا می شود.

سایر مزایای پنجره های UPVC امکان تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب و همچنین سازگار بودن با محیط زیست و قابل باز یافت بودن آنهاست.

پنجره های UPVC غیر قابل اشتعال بوده، دارای نگهداری و نظافت آسان هستند و همچنین از تنوع در محل نصب لولا و بازشوندگی مختلف برخوردارند.

با توجه به اینکه پروفیل UPVC در این نوع پنجره ها نسبت به آهن و آلومینیوم از ضریب انتقال حرارتی پایین تری برخوردار است، پنجره هایی کاملا عایق نسبت به مدل های مشابه آلومینیومی و آهنی هستند.

مزایای درب و پنجره UPVC

یکی از مزایای درب و پنجره UPVC یراق آلات آنهاست که نقش بسیار مهمی برای عایق صوتی بودن ایفا می کنند.

در این نوع درب و پنجره با توجه به تنوع یراق، می توان از یراق آلات مناسب برای مکان های مشخص با کاربری های مختلف استفاده کرد.

با توجه به تنوع رنگ موجود در پروفیل های UPVC و قابلیت رنگ آمیزی و تنوع طرح و مدل درب و پنجره استفاده از این درب و پنجره ها زیبایی خاصی را به نمای ساختمان می دهد.

یکی دیگر از مزایای نصب پنجره UPVC این است که به مرور زمان هیچ گونه آثاری از زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی روی آنها دیده نخواهد شد.

یکی از ویژگی های پروفیل UPVC این است که دمای شروع به احتراق آن در مقایسه با چوب بیشتر است و دیرتر آتش گرفته می شوند.

تعویض پنجره دوجداره UPVC

مزایای شیشه دوجداره در پنجره UPVC

مزایای شیشه دوجداره در پنجره UPVC این است که نوع ضد سرقت این پنجره ها کامل ایمن می باشند و آرامش بیشتری برای ساکنان خانه فراهم می شود.

وزن کم این پنجره ها به خصوص کاربری آنها درساختمان های بلند مرتبه  موجب سبک سازی سازه می شود و دلیل آن جنس مواد UPVC  است که سبک می باشد.

شما می ‌توانید به کمک شیشه دوجداره از ورود انواع سروصدا به داخل ساختمان جلوگیری کنید که این نکته یکی از مزایای مهم شیشه دوجداره در پنجره UPVC به شمار می رود.

شیشه دوجداره از دو یا چند لایه شیشه موازی تشکیل شده‌ و بین دو شیشه فاصله ‌ای چند میلی ‌متری قرار دارد که با هوای خشک یا گازی بی‌اثر مانند آرگون پر می ‌شود.

این فضای پر شده از گاز درواقع مانند یک عایق عمل کرده، اجازه انتقال و جابه جایی گرما و سرما را نمی ‌دهد، ناگفته نماند درزبندی کمک فراوانی به عملکرد شیشه می کند.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره با شماره های 02128425718 – 02632746871 – 09120593196 – 09120591647  با کارشناسان پنجره آفتاب تماس بگیرید.