نمایندگی-پنجره-دکتر-وین-در-کرج

نمایندگی پنجره دکتر وین در کرج

نمایندگی پنجره دکتر وین در کرج

پروفیل پنجره دکتر وین دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است، قابلیت لمینیت شدن و رنگی بودن آن نیز از مشخصه های قابل توجه است.

نمایندگی پنجره دکتر وین به زهواره دکوراتیو و دید بازتری از فضای بیرون داشته باشید اهمیت می دهد و با یک مدل گالوانیزه تقویتی قادر به ساخت درب و پنجره از پروفیل DR.WIN است.

در طراحی پروفیل پنجره دکتر وین سطح شیب دار جهت تخلیه آب حاصل از باران تعبیه شده است و بهینه سازی پروفیل های تولیدی مطابق با استاندارد CE اروپا و استانداردهای 6840 و 12291 موسسه  ملی استاندارد ایـران انجام شده است .

در بخش کنترل کیفیت آزمایشگاه دکتر وین با کلیه تجهیزات و امکانات پیشرفته آزمایشگاهی روزانه در طول فرآیند تولید نمونه هایی به صورت تصادفی برای تـــست های مختلف انتخاب و طبق استاندارد RAL GZ 716/1 در شرایط سخت مورد آزمایش قرار می گـیرد.

پروفیل پنجره دکتر وین

روی پروفیل پنجره دکتر وین تست هایی مانند تست ابعاد، تست ضخامت، تست خمیدگی، تست جرم واحد طول، تست مقاومت در برابر ضربه چارپی، تست برگشت حرارتی، تست رفتار پس از حرارت دهی، تست جوش و تست روا داری رنگ انجام می شود.

تنوع و کیفیت در تولید انواع محصولات و پروفیل پنجره دکتر وین می تواند مزیت مهمی محسوب شود و در راستای این ویژگی، خلاقیت و نوآوری نیز در فرآیند تولید وجود دارد.

در حال حاضر پروفیل های تولیـــدی DR.WIN در دو ســـری WIN60 چهار کاناله و WIN77 شش کاناله طراحی و تولید شده است.

پروفیل فریم در درب و پنجره UPVC به عنوان قاب دور استفاده می شود و از لحاظ ابعادی دارای سطح مقطع های 6 سانتی متری و 7 سانتی متری است.

سطح مقطع 5 سانتیمتری و 8 سانتیمتری نیز در سبد محصولات برخی از شرکت ها وجود دارد که به ندرت استفاده می شود، سطوح مقاطع مختلف با نام سری تولید می شود.

پنجره دوجداره در کرج

پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره دوجداره UPVC به عوامل مختلفی ازجمله نوع پروفیل، تقویت کننده گالوانیزه، نوار درزبندی، یراق آلات و اتصالات فلزی، شیشه و طراحی پنجره بستگی دارد.

نصب مناسب و حرفه ای و خدمات پس از فروش توسط نمایندگی پنجره دوجداره UPVC دکتر وین در کرج  انجام می شود که یکی از بهترین و فعال ترین شرکت های تولید پروفیل پنجرهUPVC  در ایران است.

اگر شما نیاز به تعرفه پنجره دوجداره در کرج دارید حتما قبل از تماس با دفتر نمایندگی پنجره دوجداره UPVC دکتر وین در کرج موارد مختلف را مشخص کنید تا کارشناسان بهتر بتوانند شما را راهنمایی کنند.

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره UPVC بهتر است اندازه پنجره را بردارید و هنگام تماس با کارشناسان اعلام کنید، درمورد انواع پروفیل و قیمت آنها راهنمایی های لازم را بگیرید.